یک آتئیستِ خدا پرست

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ


ده ها هزار سال است که به دنبال معنا می گردی!

دیگر هیچ سنگی نمانده که زیر و رو نشده باشد.

معنارا باید ساخت،با تقلید زندگی شیرین نمیشود...

بله...!

هرکسی بخواهد سرت کلاه بگذارد من یکی نمیخواهم!


  • یاسی ...

نظرات  (۱۶)

  • ماهی سیاه کوچولو
  • تقلید هیچوقت کارساز نبوده
    البته تقلید کورکورانه
    پاسخ:
    نه دیگه!
    دسته بندی نکنید...
    البته قابل دسته بندی کردن هم نیست!تقلیدی که کورکورانه نباشه که دیگه اصلا تقلید نیست!
    الگو برداری فرق داره با تقلید!
  • آقای بلوطــــ
  • :(
    پاسخ:
    نوشتم محزون نبود که...
  • آقای بلوطــــ
  • عه
    فک کردم محزونِ 
    :)))))
    پاسخ:
    من فکر کردم شما به درجه ای از عرفان رسیدید و متن رو جوری درک کردید که حتی خود نویسنده هم نتونسته اونجور درک کنه!😁
  • کلنگ همساده پسر
  • گاهی وقت ها لازم است. نیست؟
    پاسخ:
    چی لازمه؟
    به دنبال معنا گشتن یا تقلید؟؟
  • ماهی سیاه کوچولو
  • چه فرقی؟! بیشتر توضیح میدین؟ میخوام بدونم
    ممنون
    پاسخ:
    اووووم
     تقلید یعنی اینکه شما یه فرد خاص رو انتخاب کنید دائما زیر نظر داشته باشیدش و... 
    خودتون و شخصیتتون رو فراموش کنید و هرکاری اون شخص انجام میده از نظر شما درست تلاقی بشه و انجامش بدید! یعنی در واقع بدون فکر کردن از همون اول مبنارو میزارید روی صحت اعمال طرف! 
    اما الگو برداری اینجور نیست! 
    شما شخصیت خودتونو دارید،و نکات مثبت طرف مقابل رو به شخصیتتون اضافه میکنید و یا حتی نکات منفیش رو از خودتون هم کم میکنید! در واقع برای هر عمل طرف یه تفسیر شخصی دارید!! 
    البته اینها فقط برای مثال گفته شد هدف متنی که پست کردم چیز دیگری بود! 
    کاش فقط تقلید بود ... از تقلید گذشته ... به سرقت هم رسیده ...
    پاسخ:
    بله! همینطوره متاسفانه! 
  • ماهی سیاه کوچولو
  • آها متوجه شدم منظورتونو
    دقیقا همینه
    ممنون که گفتین :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم😊
  • کلنگ همساده پسر
  • به دنبال معنی گشتن. به دنبال پرسش اصلی.
    پاسخ:
    بله... 
    اما این به دنبال گشتن تاکجا!؟؟
    تا آنجایی که عقل با درک معناهای کوچک پی ببرد که یک معنای غایی هم وجود دارد!
    کمی جستجو کند در چهارچوب مفهوم معنا...
    وبعد از آن چیستی معنا و چگونگیش را خودش بسازد!!
    موافقم کاملا.
    پاسخ:
    متشکرم
  • کلنگ همساده پسر
  • اوهوم. موافقم
    پاسخ:
    : )
    حقیقت را نمی شود ساخت باید یافت ..
    پاسخ:
    چرا نمیشود؟دلیل؟
    حقیقت یعنی چه؟
    پاسخ:
    من در این متن به واژه ی معنا اشاره کرده بودم و شماکلمه ی حقیقت را بیان کردید!
    من هم ابتدا به جای کلمه ی معناا از حقیقت استفاده کرده بودم...اما بعد که فکر کردم متوجه شدم هر معنایی که ما میسازیم لزوما منتهی به حقیقت نخواهد شد!!
    اما به نظر من حقیقت نه تنها که ساختنی نیست!یافتنی هم نیست...
    حقیقت دست نیافتنی است،حقیقت از آن رو هست که نیست...که اگر باشد فرقی با واقعیت نخواهد داشت!
  • دانشجو ،،،
  • هرکس بخواهد سرت کلاه بگذارد....من یکی نمی خواهم....
    چ زیبا...
    واقعا این روزها احساس میکنم همه پشت صورتشان احساساتی جز ان ک بروز میدهند دارند...
    و سخت است...
    ک باورکنی یکی با بقیه فرق دارد...
    پاسخ:
    سخت است و گاهی ناممکن...
    اعتماد نکردن و تنها ماندن بهتر از زود اعتماد کردن است!
    ببخشید پس تا الان داشتیم چکار میکردیم؟! :))
    پاسخ:
    شمارو باید فاکتور میگرفتم!یادم رفت...
    مسخره میکنی؟ :/
    پاسخ:
    نه جدی گفتم!روی صحبتم با کسایی بود که تا الان اینکارو نمیکردن: )
  • یسنا تنها رها
  • هرکسی بخواهد سرت کلاه بگذارد من یکی نمیخواهم!
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">