یک آتئیستِ خدا پرست

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

هنرخریدنی نیست...

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۶ ب.ظ

در درازنای نابهنجار آوازهای سواحل غربی آفریقا!

جایی که از معادن الماس و هزاران کانی دیگر پراست!

یک نُت ناجور اما دلنشین مرا دیوانه کرد!

کودکی که سفیدی چشمانش،در سیاهی شبگون پوستش،تلألویی دلبرانه داشت!

و فلوت مینواخت!فالش!فالش!اما زیبا...

وچون خواستم بنوازمش؛با اسکناسی بنفش از قاره ی سبز!

لبخند زد و گفت:هنر خریدنی نیست عشقی!

+1:تو هنرمندی...وقتی به جای روی سن ایستادن،روی روزنامه ی همشهری مینشینی وقتی از هنر چیزی جز تنگدستی ندیدی...تو خودِ هنرمندی!

+2:طهران،ولیعصر!


نظرات  (۱۵)

چقدر این پست و عکسش عالیه
محشره :)
پاسخ:
متشکرم : )
  • ماهی سیاه کوچولو
  • :)
    پاسخ:
     : )
    اهوم...

    +1به کام اهل هنر روزگار باید و نیست به طبع بی هنران آسمان نباید و هست!
    پاسخ:
    : (
    خدای من .... من حیلی از این پستت لذت بردم ها ... احسنت .. خیلی قشنگ بود ... ا
    پاسخ:
    ممنونم!خوشحالم که خوشتون اومد : )
    بازم منم ... خیلی قشنگ هست این پستت ... هی دارم میخونمش ..
    پاسخ:
    بازم ممنونم ; )
    لطف دارید واقعا!
    همیشه بهتون سر میزنم ... بی وبلاگ میشم ولی وبلاگ نخون نمیشم ... :)
    پاسخ:
    قدمتون رو سر در وبلاگم :))
    ولی خوب من هم دوست داشتم بخونمتون همچنان!!
    عکسش چقدر خواستنیه! :)
    پاسخ:
    قابل نداره!برای شما😉
    بیگ لایک...
    گاهی اینگونه نوشتن هم خود هنرمندی است...
    پاسخ:
    شاید...
    تشکر : )
  • بانو ف تک نقطه
  • چقد پستت به دلم نشست !
    پاسخ:
    : )
    کسی که واقعا هنری داشته باشه زیر پاهای کسی میمونه که روابط خوبی داره متاسفانه تو سرزمین ما :))
    جوابش خیلی عالی بود
    و توصیف شما که تو خودِ هنرمندی عالی تر :))
    پاسخ:
    ضوابط فدای روابط میشن همیشه...
    جوابش خودم رو هم شوکه کرد موقع نوشتن : )
    ممنونم!
    چقدر حس خنکی داشت:در درازنای نابهنجار آوازهای سواحل غربی آفریقا.....:)
    پاسخ:
    جمله رو کش دادم که زمان زیادی برای درک خنکی داشته باشید...خوبه که درک کردید 
    : )
    توصیفت قشنگ بود حیف که کلمه ی آفریقا تمام اون حس خنکی رو از بین برد!
    پاسخ:
    یک نفر دیگر هم گفت چرا آفریقا!؟حیف شد متن...ما نمونه های داخلی کم نداریم و ...
    اما به نظر من آفریقا نماد بسیار مناسبی برای فقر و سیاهیست!!اینطور نیست؟
    تمام هنر یک هنرمند به فدای یک لقمه نان!
    این است رسم امروز ما!
    پاسخ:
    دقیقا...
    اصولی بودن فدای عام پسند بودن!
    اینروزها همه ی  کارهای محال ممکن شده،هنر را با پول تاخت میزنند!
    نه من از بعد حسیش گفتم یعنی این جمله ی تو،  توی هر متن و مطلب دیگری هم مینشست همین حرف رو می زدم..یعنی زیر کولر نشسته بودما انگار!
    پاسخ:
    آها...متوجه شدم : )
    چه عکس فوق العاده ای *_*
    پاسخ:
    ممنون،فوق العاده دیدید!کلی انرژی گرفتم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">