یک آتئیستِ خدا پرست

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مازوخیسمی

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳ ق.ظ

بیا تو هم دردم شو

همدرد نه ها

بیا درد شو برام

مثل همون دردایی که وقتی بیخیال عالم لم دادم روی تختم و دارم اینستاگرام رو بالا و پایین میکنم

 یدفعه از لابه لای دنده هام تیر میکشن و میگن ما هستیم

از جنس همون دردایی که تو اوج خنده هام میپیچن تو سینم و  نفسمو بند میارن که بگن حس کن بودنمونو

بیا تو هم دردم شو

ناغافل بپیچ توی لحظه هام

بزار حست کنم




+1:مخاطب ندارد.

+2:در عین حال میتواند خطاب به خیلی از آدمها باشد..

+3:کاش نباشد آدمی که به درد کشیدن از حضور کسی هم راضی شود...

  • یاسی ...

نظرات  (۴)

چه خوب که نوشتی
پاسخ:
چه خوب که هستید و میخونید:)
آتئیست هستی؟
پاسخ:
آتئیست خدا پرست...
 دقیقا میشه همون کامنت خودت که برای من فرستادی رو فرستاد :)

" کاش اون+ انتهایی نبود که پیش خودم فکر کنم اینهمه وقتی که نبودم یه اتفاق خوب افتاده حداقل:) "
پاسخ:
گویا به ما که میرسه اتفاقها خیلی حواس جمع میشن نمیفتن اصلا:))
دردم از یار است و درمان نیز هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">