یک آتئیستِ خدا پرست

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

سالِ هزار و سیصد و من!

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ
امسال پر از خاطره های من و توست،تحویل نمیدهم امسالم را...
+1:بازهم فقط من،برای من باقی ماند!
+2:سال نو بر شما همایون باد.
  • یاسی ...

نظرات  (۱۱)

بر شماهم مبارک باشه:)
بازهم فقط من،برای من باقی ماند!

:)
پاسخ:
...
تو خدایی و تنها خداست که باقی می ماند :)
پاسخ:
اوهوم...
خدایِ رانده شده!
  • ماهی سیاه کوچولو
  • سال نو شما هم مبارک
    پاسخ:
    سپاسگزارم!
    عید شما خیلی مبارک ....
    پاسخ:
    خیلی ممنون! :)
    نوروزتون همایون باد:-) 
    پاسخ:
    ممنون!
    :)
    قسطی هم راه نداره؟!
    پاسخ:
    نه!همش ضرره اصلا...
    سال پر از "ما"یی را برای شما آرزو مندم :-)
    پاسخ:
    اول باید آمادگیشو آرزو کنم!
    ممنون : )
    وای راستی...قضیه مقاله ام را فهمیدید؟حاج عاقای مقاله تاریخ ارسالشان تا۲۹اسفند بوده و من فکرمیکردم۲۹فروردین است...و مسلما مقاله بنده در ان تاریخ اماده بود ولی چون نمیدانستم نفرستادم...حالا التماسشان کردم ک تمدید کنند همایششان را...باشد ک خدا هوایم را داشته باشد...برایم دعا کنید...برای من...و مقاله ام....۲
    پاسخ:
    خبر فوق العاده ای بود...
    امیدوارم جز رضایت تحسین درنگاه هیچکدامشان چیز دیگری نبینید!!
    اگر کمکی هم خواستید همچنان آماده ام...:)
    عاقا من شکایت دارم
    چرا اینقد با اسم من بازی کردید..
    حقوق روشنفکرانه ی کپی رایتی چی شد پس
    این بود آرمان های ما...؟!! خخخ
    من تحویلش دادم رفت... همین که دست از سرم برداره کافیه با اون... بماند حالا :)
    پاسخ:
    واقعا معذرت میخوام اون لحظه اصلا یاد اسم شما نبودم :))
    تحویل هم نمیدادید تحویلش میگرفتن!
    امان از بماندها...
    نه خواهش میکنم
    صرفا من باب یادآوری بود فقط :))
    اماااان....
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">