یک آتئیستِ خدا پرست

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

آواز مریخیها

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ

همانطور که نیِ آب انارش را چپانده بودم در دهنش و پاکت آبمیوه را فشار میدادم که به زور هم که شده چند قطره از آن را بخورد سرش را عقب کشید و  گفت: چرا حالم بهم خورد؟!قبلا هم که چرخ و فلک سوار شده بودم که!

گفتم: من که بهت گفتم زیاد نشین،زیاد بشینی حالت بهم میخوره...بخور!

یک قلپ از آبمیوه را فرو داد و دوباره گفت : مگه نگفتی زمینم میچرخه؟!

گفتم : می چرخه، رو اونم زیاد بمونی حالت بهم میخوره...


+1:عنوان نام ترانه ایست که برای تریلر فیلم"قاعده ی تصادف"خوانده شد.

+۲:عکس،شهربازی رامسر:)


  • یاسی ...

نظرات  (۱۰)

ههه خوب گفتی 
رو اونم زیاد بمونی حالت بهم میخوره... 

+ شهربازیش نرفتم ولی تله کابینش خوب بود... 
پاسخ:
خوب خوندید...

+من برعکس تله کابینشو نرفتم.
++:میبینم که شب بیداریتون وخامت پیدا کرده:))
اونم از نوع بدخیمش :))
پاسخ:
تبریک میگم:)
تبریک رو مگه به اتفاقای جدیدی نمیگفتن؟! 
پاسخ:
بدخیم بودنش جدید بود برام دیگه -_-
حالا مثلا بهتر هم شده :))
پاسخ:
ما نیز...
حالا حالمون بهم بخوره چی میشه مگه :/
میگن استفراغ اینا از نشانه های سلامتیه :))
پاسخ:
هیچی نمیشه
فقط دیگه به هیچ چیزی میل نداریم
تهش میبینیم حالمون از خودمونم بهم میخوره
درمانشم مرگه گمونم.
خیلی تصویر زیبایی است ولی چرا برعکس؟
پاسخ:
برعکسه که تداعی کننده ی سرگیجه و تهوع باشه!
  • علی اسفندیاری
  • آتئیست خدا پرست دیگه چیه؟ کلمات جدید اختراع میکنی؟ 
    پاسخ:
    کلماتش که قبلا اختراع شده...
    ترکیبشون جدیده فقط!
    جالب بود
    پاسخ:
    :)
    :)
  • علی اسفندیاری
  • خا همووووووننن 
    ولی ترکیبش بسیار متناقض بود مثل اینه بگی نمک شیرین 
    پاسخ:
    من جمع نقیضینم:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">