یک آتئیستِ خدا پرست

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

اگه دلت خواست دلتنگم کن...

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

من شادم...

تظاهر هم نمیکنم!

در اعماق تک تک سلولهای تنم سرتونین موج میزند!

و این شاد بودن هدیه ی رفتنش است...



+1: واکنشهایتان نسبت به پست قبل واقعا برایم جالب بود...

مخصوصا یک نفر که گفت:حدس میزدم با این اتفاق تا چند روز دوره همه چیز را خط بکشی چه رسد به وبلاگ خوانی و یا حتی نظر دادن!

شاید هم حق با شماها باشد اما من شادم. :)

+2:عنوان قسمتی از ترانه ی تو که نباشی،ایمان نبی زاده!

  • یاسی ...

نظرات  (۵)

  • ماهی سیاه کوچولو
  • شادی آسون از دست میره ولی خیلی سخته به دستش آورد...
    دلتون شاد
    +یه ل توی عنوان جامونده :)
    پاسخ:
    من سالها بود نداشتمش!
    ولی الان نمیدونم بگم سخت بدست اومد یا آسون!
    جا نمونده بودا...الف اومده بود جاشو گرفته بود!
    ممنون از تذکرتون:)
  • دانشجو ،،،
  • عاشق تیتر شدم...فوق‌العاده بود...
    پاسخ:
    احسنت به شاعرش! ;-)
    یکشنبه نخواستی چیزی بشنوی...
    حرف زیاد بود!حرفاش پیش ما بود...
    حیف که نزاشتی چیزی بگیم بهت!
    فقط همین قدر بدون که اگه اون نمیخواست الان معنای شادی از سرت میپرید!!
    یاسی این یک سال و نیم ندیدنش اتفاقی نبود!!هوووف...
    پاسخ:
    نخواستم چون میدانستم و از تکرار بیزارم!!!
    :-) 
    چه خوب‌که شادی
    پاسخ:
    تو خوب بودنش شک دارم 😔
    شادی...هومممم..پایسته باشه ایشالا :)
    پاسخ:
    اووووم یاد گرفتم همه حسامو کنار هم و یکجا و دریک زمان پیش خودم نگهشون دارم...
    پس هست!ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">