یک آتئیستِ خدا پرست

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دنیا خودِ "مادر" بود

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ



به شخصه ترجیح میدم روز تولد خودم رو به عنوان روز مادر به رسمیت بشناسم!

و اونروز به جای اینکه منتظر کادو گرفتن باشم،تو فکر کادو دادنم...

شمارو نمیدونم!؟

اما فکر میکنم توی بعضی مناسبت ها باید تجدید نظر بشه!

+1: خودم از اینکه وقتی خوابم کسی ازم عکس بگیره متنفرم،البته خانواده لطف میکنند و به این احساس من توجهی ندارن،توجیهشونم اینه که تو خواب هم  لبخند میزنی...حیفه عکس نگیریم!

این عکس هم صرفا جهت تلافی گرفته شد ; )

+2:تیتر از علیرضا آذر.

  • یاسی ...

نظرات  (۸)

سخن سربسته گفتی با حریفان
خدا را زین معما پرده بردار
به روی ما زن از ساغر گلابی
که خواب آلوده‌ایم ای بخت بیدار
سرت سبز و دلت خوش باد جاوید
که خوش نقشی نمودی از خط یار
پاسخ:
: )
اگه کادو بدی توی اون روز بدعادت میشن دیگران!
پاسخ:
وقتی اون روز روز مادرِ برای چی باید به دیگران کادو بدم!؟منظورم کادو دادن به مادرجانمان بود :)
:/
 نمیفهمم اصلا:/
جمله دوم پست رو با این تفاسیر نمیفهمم.

پاسخ:
من فکر کردم چون توی جمله ی به روز مادر اشاره کردم توی جمله ی دوم نیازی نیست که اینطور بنویسم:به جای اینکه منتظر کادو گرفتن از مادرم باشم توفکرکادو دادن بهشونم!
نمیدونم شاید اشتباه فکر کردم : /
  • ماهی سیاه کوچولو
  • دنیا خودِ مادر بود
    مادر ولی فراتر از دنیاست

    دقیقا. ما که کاری نکردیم که تولدمون گرفته میشه. آفرین خیلی پیشنهاد خوبی بود حتما تو ذهنم نگهش میدارم
    پاسخ:
    فراتر ازدنیا نمیبینم فعلا...
    ممنون :)
    عکس رو خودت به تلافی گرفتی؟!!! خخخ
    خوب گرفتی ولی...

    پاسخ:
    بلی!
    ممنون.
    روز مادر
    روز بانوان
    روز میلاد حضرت زهرا
    رو به شما و سایر بانوان تبریک می گم
    پاسخ:
    سپاس گزارم! : )
    خیلی خیلی خیلی فکر درستی بود .. روز تولد آدم ها روز مادر ِ واقعیه
    پاسخ:
    خوشحالم که پسندیدید:)
  • آناهــیــ ـــتا
  • این درسته.. تابحال فکر نکرده بودم بهش
    پاسخ:
    : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">